دختری در آستانه تولد دوباره

زندگی زیباست

ماه مهر و روزهای جدید

چهارشنبه, ۳۱ شهریور ۱۴۰۰، ۱۰:۰۱ ق.ظ

دانشگاه ها داره باز میشه ، منم قراره اینجا بمونم ، خوابگاه هم میرم ک تنها نباشم توی اجتماع باشم از ادم گریزی نجات پیدا کنم 😆 

مامانم میگه محبت همیشه چاره سازه خوب حرف زدن گذشت  دیر ناراحت شدن ، سخت نگرفتن ، همه اینا چاره سازه 

البته اویزون نبودن هم در کنارشع ، باعث میشه منم راحتتر بگذره واسم تنها نباشم دوستای خودمو داشته باشم و خوش بگذرونم ... 

می مونم چون احساس میکنم زیادی هم وابسته شدم میخوام تمرین کنم استقلال عاطفی و اجتماعی و حتی مالی رو ... 

یه رژیم خریدم ، فکر میکنم بتونم خوب رعایتش کنم کمی ورزش کنم و خوش فرم تر بشم . 

 

دیگ وقتشه این ۸ کیلو اضافی بریزم دووووووور 

 

لباس هم زیاد میخوام لباس خونگی شیک ، مانتو های دخترونه تر ، یه کیف واسه دانشگاه  ،شلوار مام ، کتونی سفید یا رنگی رنگی ... حالا قراره بریم تهران شاید اونجا بگیرم ، نشد هم از اینستا میگیرم

 

دنبال کار هم باید باشم تو رشته خودم ، یک ماه برم کاراموزی بعد دیگه شروع کنم به کار کردن  

 

  • صبا صبوحی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی